دسته‌بندی نشده

رنگ چوب فوری

رنگ چوب فوری نیتروسلولز

این رنگ بر پایه رزین الکید و نیترات سلولز و انواع پیگمنت های آلی و معدنی و شرایط جوی ایران تولید شده و دارای براقیت و انعطاف پذیری و استحکام عالی میباشد.
سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی از قبیل چربی ،گردو غبار و … تمیز نموده و با آسترسازی مناسب با استفاده از پیستوله یا غلطک روی سطح مورد نظر اجرا کنید.
رنگ های نیترات سلولز بدلیل قابلیت خشک شدن فوری، مقاومت بالا و سختی مناسب در صنعت رنگسازی مورد استفاده قرار میگیرد.
از اصلی ترین خواص این رنگ ها برای استفاده روی سطوح چوبی و ام دی اف میباشد به همین دلیل بیشتر به عنوان رنگ چوب شناخته میشود ولی برای استفاده روی سطوح فلزی و پلاستیک و … نیز کاربد دارد.
از دیگر ویژگی های این رنگها برای سطوح چوبی آب گریز بودن آن و همچنین بعد از اجرا روی سطوح چوبی زیبایی های چوب را از بین نمیبرد و از چوب در برابر عوامل محیطی محافظت میکند .

جهت رنگ آمیزی سطوح چوبی رنگ شده یا خام و رنگ آمیزی سطوح ام دی اف (MDF) ، کابینت ، کمد و … بوسیله ی رنگ های فوری وودلاکر به نکات زیر توجه کنید
روش و نکات استفاده :

1: این رنگ ها فوری هستند و قابل ترکیب با تینرهای فوری 10000 و 20000 هستند و به علت خشک شدن سریع رنگ حتما بلافاصله بعد از دست کشیدن از کار غلطک یا پیستوله خود را داخل تینر فوری قرار دهید.

2:در صورت رنگ آمیزی با پیستوله رنگ را میتوانید رقیق تر کنید و روی کار اسپری کنید و اگر میخواهید گره های چوب حفظ بشه رنگ را رقیق و نازک روی کار اجرا کنید و میتوان روی آن از کیلر استفاده کنید.

3:در صورت رنگ آمیزی با غلطک رنگ میتوانید رنگ را غلیظ تر استفاده کنید و با غلطک رنگ روی سطح چوب اجرا کنید و چند دست اجرا کنید تا سطح کار کاملا یک دست به رنگ مورد نظر در آید.

4: در صورت رنگ آمیزی سطوح ام دی اف های روکش دار معمولی ( کمد ، کابینت و ….) متوانید ابتدا سطح کار را یک سنباده زبر بزنید و بعد رنگ آمیزی رو انجام دهید و درصورتی که کابینت ها و ام دی اف ها روکش ها براق و هایگلاس دارند بهتر است قبل از رنگ آمیزی یک دست آستر پلاستیک رو سطح کار بزنید و بعد به وسیله رنگ های فوری وودلاکر کابینت و کمد و … خود را رنگ کنید .در کل برای مقاومت و دوام بالاتر رنگ کابینت و ام دی اف های روکشدار بهتر است ابتدا از آستر پلاستیک یا مدیوم گلس استفاده کنید.

برای رنگ آمیزی کابینت از رنگ های مولتی سورفیس سوداکو هم میتونید به همین شکل استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *